Etiketter

torsdag 11 oktober 2012

idrotts utvärdering

Utvärdering:
Mitt mål var att jag skulle springa rundan på 14 minuter. Första gången jag sprang blev tiden 14.25, sen tog det långt tid innan jag sprang nästa gång och då blev tiden 13.06. Jag blev förvånad att jag sprang under den tid jag satt upp som mål eftersom jag inte har sprungit så mycket. Jag tycker inte det är så inspirerande att springa så det är nog därför som jag inte sprungit på idrottslektionerna eller på fritiden.
På lektionerna tycker jag att jag har jobbat desto mer eftersom de har varit roliga och man känner att man tränar sin kondition.
Jag är väldigt nöjd med mitt resultat när vi hade orientering i Skrylle och jag sprang större delen av rundan.


P. Även om jag inte har sprungit rundan mer än ett par gånger känner jag att jag har ökat min kondition, vilket jag kan känna när jag spelar badminton.


M. Inte så många löprundor. Träningsdagboken kunde läggas upp på annat sätt.


I. Bra med många konditionsövningar för att öka upp sin kondition. Mer sådana övningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar