Etiketter

torsdag 9 februari 2012

Radioprogram

6 kommentarer:

  1. Det var ett bra program, jag gillade att ni beskrev vad ni gillade för böcker. Men det var väldigt kort och det var jobbigt att det var så mycket ljud i bakgrunden som störde.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir så ibland
      Man kan inte vara bra på allt

      Radera
  2. det var bra och ni fick med många saker om böckerna. Ni gav också tips och det var bra. det dåliga va att det va så kort när det egentligen skulle vara i 10 min.

    SvaraRadera
  3. Det var ett bra program. Ni fick med allting och jag tyckte det var bra när ni gav tips. En negativ sak är att den var ganska kort och dåligt ljud men annars gillade jag den ;)

    SvaraRadera
  4. Det var ett bra program men det lätt lite laggigt ibland och hackigt, ni pratade bra och man fick en känsla av att vet lite om boken.

    SvaraRadera
  5. Programmet var för kort och det var många saker i bakgrunden som störde, men jag tyckte att ni beskrev böckerna på ett bra sätt som får en att vilja läsa böckerna.

    SvaraRadera